- Luisteren. Je bent voor onze acceptanten manager, loopbaancoach en collega in één. Het is belangrijk dat je in gesprekken drijfveren en motieven naar boven haalt. Samen beoordelen jullie welke opdracht en eventueel welke vakopleiding momenteel goed past.
- Regelen. Als je een collega gekoppeld hebt aan een opdracht begint het pas. Er moet een heleboel geregeld worden voordat hij of zij kan gaan starten. Denk aan het opmaken van cv’s, bevestigen van afspraken, details afstemmen met opdrachtgevers etc. Een adequate administratie is dan ook belangrijk.
- Netwerken. Je vindt het leuk om nieuwe contacten aan te gaan en te onderhouden. Je bent op de hoogte van de acutele ontwikkelingen in de markt, je weet welke opdrachten er zijn en kent ook de ervaringen en ambities van onze (interim) collega’s. Dit breng je bij elkaar.
- Adviseren. In de huidige arbeidsmarkt worstelen veel van onze opdrachtgevers met de werving van vakspecialisten. Doordat jij de arbeidsmarkt goed kent ben jij een waardevolle sparringspartner over dit onderwerp.
- Geduld. Een groot deel van jouw werk is netwerken. Het opbouwen van relaties kost tijd. Dat betekent dat niet vanaf dag 1 alle werkdagen al gevuld zijn. In het begin is het vooral veel zaaien en dus geduld hebben. (Geloof ons, de volle agenda komt vanzelf.)
Als consultant ben jij verantwoordelijk voor de professionals in team Acceptatie bij Rochewood. In deze rol ben je zowel manager, loopbaancoach als collega. Haal jij plezier uit het opbouwen van relaties, het regelen van zaken en het managen van je eigen team op een manier die bij jou past? Dan is deze vacature iets voor jou!
Consultant team Acceptatie bij Rochewood
In de rol van consultant van team Acceptatie begeleid je 20 (interim) acceptanten. Dat betekent dat je met hen in contact staat en precies weet wie wanneer in welke opdracht actief is. Je kent van elke collega zijn of haar ambities en geeft samen hun loopbaan vorm.
Het werk dat je doet als consultant
- Je onderhoudt een goede relatie met de (interim) acceptanten in jouw team en netwerk en hebt daarom regelmatig contact. Dat contact loopt uiteen van een whatsappbericht tot aan een lunchafspraak.
- De acceptanten in jouw team begeleid je in hun loopbaan bij Rochewood. Jij bent de extra loopbaanbegeleider die hen adviseert, helpt en stimuleert.
- Je onderhoudt contact met opdrachtgevers in jouw netwerk en zorgt ervoor dat uitdagende opdrachten van organisaties zoals verzekeraars, verzekeringsmakelaars, volmachtkantoren en service providers, bij Rochewood terechtkomen. Daarnaast breid je je netwerk uit door contact te leggen met nieuwe opdrachtgevers. Dit alles om uitdagende en leuke opdrachten voor onze (interim) collega’s te regelen.
- Eens per half jaar organiseer je vanuit Rochewood een masterclass of workshop. Met jouw inhoudelijke kennis weet je welke onderwerpen op dat moment relevant zijn om met elkaar over in gesprek te gaan.
Kernwaarden waar je je in herkent
- Betrokken: Je luistert oprecht naar de individuele behoeften van collega’s en opdrachtgevers, met aandacht voor persoonlijke drijfveren en ontwikkelwensen. Je betrokkenheid uit zich in duurzame relaties, waarbij je actief meedenkt en ondersteunt, niet alleen wanneer het moet, maar juist op momenten dat iemand dat nodig heeft.
- Zorgvuldig: Je zorgt dat je administratie strak is georganiseerd, legt afspraken helder vast en voorkomt zo misverstanden of onduidelijkheden. Door deze zorgvuldigheid straal je professionaliteit en betrouwbaarheid uit, waar opdrachtgevers en collega’s op je kunnen rekenen.
- Inventief: Je daagt jezelf en anderen uit om creatieve oplossingen te bedenken voor complexe vraagstukken. Je bent nieuwsgierig, blijft je ontwikkelen en durft vernieuwende benaderingen voor te stellen die meerwaarde creëren voor opdrachtgevers en Rochewood.
- Duidelijk: Je managet de verwachtingen door vooraf helder te zijn over mogelijkheden, grenzen en doelen. Je geeft zowel aan collega’s als professionals eerlijke, constructieve feedback, waarbij je duidelijk bent over wat goed gaat en wat beter kan.
Contract en salaris
Contract voor onbepaalde tijd met een startsalaris tussen €3100-4000 (36 uur)
Reiskostenvergoeding
Kilometervergoeding: €0,23/km of reizen met NS Businesscard, opties voor een leasefiets en auto voor werk/privé
Vakantie
Een basis van 22,5 vakantiedagen (36 uur) en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen of te verkopen, 8,33% vakantiegeld
Thuiswerken
Thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag, complete ergonomische thuiswerkplek via Coolblue
Pensioen en verzekering
Pensioenregeling via Aegon + Collectiviteitskorting op verzekeringen
Diploma
Minimaal een afgeronde hbo-bachelor of wo-masteropleiding
Kennis en ervaring
Werkervaring binnen de arbeidsbemiddeling of in de verzekeringsbranche
Talen
Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal