Hero vector

Recruitmentdienstverlening

Om in een krappe arbeidsmarkt nieuwe collega’s te vinden, is arbeidsmarktcommunicatie onmisbaar. Hoe presenteer je jezelf als werkgever? Hoe maak je een goede vacature die aanzet tot solliciteren? En wat moet je doen als jouw ideale kandidaat helemaal niet zoekt naar een nieuwe baan?

 

Meer over onze recruitmentdienstverlening

Het aannemen van nieuwe collega’s is een investering in de toekomst van je organisatie en daarom belangrijk. Toch zien wij veel organisaties hiermee worstelen. Een succesvolle aanname kost ongemerkt tijd en geld. Indirecte kosten zoals de tijd die managers, medewerkers en recruiters besteden aan soms onnodige sollicitatiegesprekken, worden vaak onderschat en lopen hoog op.

Daarnaast worden directe kosten voor het aantrekken van kandidaten, zoals de aanschaf van LinkedIn-accounts, vacatures op jobboards of advertenties op social media, niet altijd effectief ingezet. Wij bieden een efficiëntere en effectievere weg naar een nieuwe collega.

Voor organisaties die hulp nodig hebben bij het werven voor vaste vacatures, bieden wij twee diensten: recruitmentmarketing en recruitment.